2014. január 16., csütörtök

161 nap.

Pontosan ennyi napja írtam utoljára, augusztus 8-án. Az eltelt hónapokról pedig elmondhatom, hogy életem egyik legmozgalmasabb időszaka volt. :) 


Augusztus 8-án még egyedül körmöltem a bejegyzésemet a csajos albiban, mindennap dolgoztam és fejben talán már szerveztem a közeledő lakásváltást. Emlékszem, mennyire izgatott voltam, amikor felmondtam az albérletet és megosztottam a barátnőimmel, hogy Tiborommal belekezdünk az első nagy fejezetbe a közös életünkben: összeköltözünk. A legtöbben furcsállták, hiszen alig fél éve voltunk akkor együtt (bár a sztorink jóval messzebbre nyúlik vissza...) és azt hiszem, a lányok jogosan féltettek, hiszen az elmúlt években nem volt nagy szerencsém a pasik terén, mondhatni mindig mellényúltam. Azóta viszont szerintem sikerült bebizonyítani, hogy ő igenis komolyan vesz engem, és a kapcsolatunkat is. :) 

Szeptember elején pedig (kezdetben egyedül) beköltöztem a közös kis albérletünkbe, ő pedig egy hónappal később, amikor minden papírmunkát elintéztek az Ovitnál. Közben én elkezdtem a főiskolát, túlestem az első idegtépő tárgyfelvételen, megtapasztaltam a külker negatívumait, jártam órákra, majd dolgozni, vezettem a háztartást és a többi. És tetszik! Bár néha úgy érzem, hogy semmi kedvem nincsen tanulni, de mégis csinálom, mert tudom, hogy a végén nekem lesz jó, ha megszerzem a marketinges diplomát. 

Decemberben megvettük az első karácsonyfánkat, bejártam az OBI-t díszekért, készítettünk adventi naptárat, bár kikészültem, mire a 24-ik dobozzal is végeztünk...kettesben karácsonyoztunk Pesten, 24-én voltunk mindenkinél, 25-én is; mert hát mit tehetünk, ha mindkettőnk szülei elváltak, így több helyre kell menni, mint a hagyományos esetben. De nem baj, így imádjuk. 

Az év végi fáradtság kijött rajtam, paráztam a január eleji vizsgáktól és a közelgő szilveszteri bulitól, hiszen az elmúlt 4 évben mindegyik sírással végződött. De ez nem! :) 

Most pedig (szinte) teljes gőzzel a vizsgáimra koncentrálok, már csak kettő van hátra. Utána még lesz egy kis pihenőm a második félév elkezdéséig, aztán megint beindul a mókuskerék. :) 

Nem tudom, hogy mikor jelentkezek legközelebb, de addig is csók!

Love,
Cintijjja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése