2013. május 28., kedd

Május vége.

Így május végéhez közeledve megpróbáltam összeszedni a gondoltaimat, mondanivalómat, de egyszerűen annyi mindenről tudnék mesélni, vagyis írni, hogy összeszámolni is lehetetlen. Annyi minden történt és történik is mostanában. :) Legutóbbi bejegyzésem óta pedig szinte megint egy hónap telt el, anélkül, hogy észrevettem volna.

Május elején elballagott az én gyönyörű kishúgom, aki már nem is olyan kicsi...Annyira büszke voltam rá, mikor megkapta az oklevelet! Legalább egyikünk beírta a nevét a gimi kitűnő tanulói közé. :) 


15-én pedig kisebbfajta szívrohammal ugyan, de átestem az OKJ írásbeli szakvizsgámon, és bár nagyon féltem az eredménytől, a szerdát megelőző két napnyi tömény stressz meghozta az eredményét 95% képében. Álmomban nem vártam volna ennyit, mert vannak nálam sokkal, de sokkal jobb tanulók is a csoportban, én pedig mostanság inkább passzív voltam, mint aktív a suliban. Úgy látszik, pont a lehető legjobb napon váltottam jegyet a szerencsevonatra!

Azon a hétvégén pedig - életemben először, és hosszú ideig valószínűleg utoljára - esküvőn voltam. :) Bevallom őszintén, kicsit mindig irigyeltem azokat, akiknek népes a rokonságuk és emiatt évi egyszer szépen kicsíphették magukat egy esküvőre; de most megtört a jég végre. Nagyon jól éreztem magam és remélem, hogy még mehetek párszor életem során, mert tetszik a lakodalmas tánc (:D), meg úgy az egész, mert mindenki szép és csinos.. :) 

Azóta pedig otthon voltam és tanulgattam a holnapi szóbeli vizsgámra, és végre lezárul egy újabb korszak. Nem mondom, hogy olyan, mintha friss diplomás lennék, mert nyilván ez azért mégis csak egy felsőfokú szakképzés, de egy a lényeg: elmondhatom magamról, hogy hé emberek, van egy végzettségem! (Kop-kop-kop; előre azért nem iszunk a medve bőrére.)

Múlt hét szombatra pedig Vesztával karöltve megálmodtuk Dóri barátnőnknek a Las Vegas bulit, és a városban zajló élő társasjátékot. Nagy meló volt, sok idegtépéssel és tervezéssel járt, de minden visszajelzés alapján megérte, és nagyon örülök, hogy legalább mi, a barátnői és a családja boldoggá tudtuk tenni. Viva Las Vegas!

Kis visszaemlékezés képkockákban: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése