2013. január 24., csütörtök

Working hard.

El sem tudom mondani, hogy mennyire örülök most! :) Végre sikerült elintéznem a VPN-jogosultságot, ami röviden-tömören annyit tesz, hogy tudok itthonról dolgozni. Először csak a telefonra kértük, de ahhoz még kell még egy más igényt is indítani, mert még külsős vagyok; így megkérdeztem, miért nem egyszerűbb, ha hazahozom a benti laptopot és dolgozok azon suli után, ha úgy van? Úgyhogy most kicsit "business woman"-nek érzem magam, ami azért még messze van, de ha kitartó vagyok, ki tudja... :) Mindenesetre felvettem 4 üzleti tréning modult, hogy képezzem magam, ha már van rá lehetőség. Holnap pedig - ha minden jól megy - otthonról fogok dolgozni, muszáj tesztelnem a VPN-t, bár most is minden flottul működik.



Végre gyógyulófélben vagyok, elég durvára sikerült ez a másfél hét, nagyon beteg voltam, a héten pedig még hangom sem volt. (Ami nagyon rossz volt, pláne, hogy sokat beszélek...) Szegény Mellow-nak biztos az agyára mentem a szenvedéseimmel, de hát a betegség, az betegség, én pedig rettenetesen utálok beteg lenni. De már se a fülem, se a torkom, se semmim nem fáj, de azért lekopogom. (kop-kop-kop)

Úgyhogy most minden jó, a munkahelyen történt hatalmas előrelépés pedig minden mást kiszorít a fejecskémből. Már csak egy dolog hiányzik: a mindennapos edzés! Rá kéne szánnom magam arra, hogy mostmár tényleg mindennap lejárjak a fitneszterembe, hogy mire eljön a tavasz, szép szálkás legyek. De ami késik, nem múlik! :)

Holnap pedig a munka mellett végre én is gőzerővel nekiállok a szakdolgozatomnak, mivel eddig a borítón és a kötelező szövegeken kívül másom nagyon nincsen...Próbálom magam azzal nyugtatni, hogy csak egyszer kell nekiállni, akkor meg majd mást sem akarok majd csinálni, csak a szakdogát, szóval reménykedjünk benne, hogy így lesz!

Végezetül pedig hallgassátok Elvis bölcs szavait, és nem csak azért, mert Elvis örök, hanem mert ez a szám is az.

Örök tanulság, bármikor, bárkinek.

 

Love, Cintijjja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése