2013. február 9., szombat

Hello február.

Eljött a február és vele az eddig csak hőn áhított életmódváltás is. Igen, szégyen bevallani, de eddig javarészt csak beszéltem és írtam arról, hogy milyen jó lenne megint fittnek és szálkásnak lenni, de nem sokat tettem az eredményért. Egyszer-kétszer mozogtam csak, akkor sem olyan hűdemindentbeleadok módon, de ezeknek a napoknak vége. 


Hála az égnek, hogy ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam, ugyanis nekem tényleg csak el kell kezdeni tartósan edzeni, és hamar leszaladnak azok a nem is olyan hamar felszaladt pluszkilók. Nem tartom magam kövérnek vagy ilyesmi, csak egyszerűen zavar, hogy már nem vagyok a régi, viszont a régi - még táncos kori - önmagamhoz képest már nem megy olyan könnyen a negyedik emelet megmászása. 

A héten bele is kezdtem, szerdán voltam lent másfél órát a Telenoros a fitneszteremben, az Angival kipróbáltuk ezt az úgynevezett circle training-et. Ennek az a lényege, hogy van X gép, a Telenorban szám szerint 9 darab TechnoGym gép, és mindegyiken 5 percet kell eltölteni egyperces pihenőkkel. Mind más izomcsoportot mozgatunk meg, és meg kell mondjam, felér egy nagy edzéssel! Először nem is éreztem annyira megterhelőnek, de természetesen már mire hazaértem jött az izomláz is, amolyan a jóféle módon. És hogy mi volt a legjobb az edzésben? (Nem, nem a helyes pasik a kondirészlegen.) Az az úgynevezett after feeling, hogy Ez az, megcsináltam! 


Persze bűnöztem is, mivel ettem IKEA táblacsokit, de a jövőben a cél érdekében sajnos üldöznöm kell az étrendemből. :( Cserébe viszont tegnap kifacsartam otthon egy óriási grapefruitot és mellé 3 narancsot, és rögtön meg is ittam. Éljen az egészség! 

Jövő hétre is megvan a menetrend, Dórival egyik nap megyünk a Kupon Világon vásárolt Power Plate edzésre, amihez személyre szabott étkezési tanácsadás is jár. Mivel az akció keretén belül 3 alkalmas edzésünk van, plusz mindketten vettünk egyet a másiknak is, ez összesen már 6 alkalom a Power Plate-en, ami felér egy hathetes edzésprogrammal. Juppi! 

Mire eljön a nyár remélhetőleg bomba formában leszek - kezemben egy frissen megszerzett szakmával. Addig viszont nagyon sok víznek kell lefolynia a folyón, kezdve a szakdolgozattal, az egyre sokasodó zéhákkal, szakvizsgával és a többi. 

A felvételi eljárásról nem is beszélve... Ezzel kapcsolatban is csak annyit tudok eddig, hogy szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy költségtérítéses formában tanulok tovább, amit annyira talán nem is bánok. Felesleges mizériának tartom ezt a hallgatói szerződést, meg hogy itthon kell dolgozni X időt, különben perkálhatod a diplomád árát...Úgyhogy marad a részletfizetés. :) 

Ha a felvi.hu előzetes számításai helyénvalóak, akkor nekem 440 körüli pontszámom lesz az 500-ból, ami továbbra sem elég azokra a szakokra állami helyre, amik érdekelnek. (PR, nemzetközi tanulmányok, marketing és a többi.) 480 pontot pedig ha meggebednék sem tudnék kiköhögni két munkahely és a suli mellett, úgyhogy tényleg marad a fizetős, de szerintem ezen nincs mit szégyellni. Persze két évvel ezelőtt még szégyelltem volna magam, de azóta, mint azt tudjátok, sokat fordult a kis világom. :) 

Mindent egybevetve most eléggé elfoglalt vagyok, de valahogy mégsem érzem megterhelőnek. Tényleg nagy szükségem volt már a testmozgásra, de nem sejtettem, hogy ennyire jót fog tenni a lelkemnek. 

Úgyhogy mozgásra fel!

Love, Cintijjja

3 megjegyzés:

  1. úgy legyen:)Cinti (a)nélkül_)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem am. sincs mit szégyelned. Akinek 440 pontja van,az már tett le valamit az asztalra. Szerintem 450-480as helyeken ülni 350 ponttal, az gáz :D

    VálaszTörlés