2012. május 28., hétfő

Hétvége és a többi.

Azt kell, hogy mondjam, hogy ez a hétvége is hamar eltelt. Eredetileg dolgoznom kellett volna szombaton, hiszen a Kriszta szólt még korábban a héten, hogy pultoshiány lépett fel. Igazából lett volna programom, megünnepelni a paksi társasággal a Dóri 19. szülinapját; de nem voltam abban a helyzetben, hogy nemet mondjak, tekintve, hogy előző héten az érettségi miatt lemondtam. Így aztán szombaton este összeszedtem a kis motyómat, kisiettem Ibizába...ahol persze ki is derült, hogy szegény főnökasszony keverte össze a heteket, és engem tévesen hívtak be. Így aztán elmentem haza, átöltöztem egy csinosabb szettbe és indulhatott az éjszaka. Kiültünk Premier teraszra a Dórival, Dettivel, Kittivel és a Sörössel. Utána átmentünk Ibizába, de az estéről több szót nem is ejtenék. :)

Tumblr_m34wq99ely1rsfs3co1_500_large

A hosszú hétvége pedig jól telt, most nem tanultam annyit; mert nem volt kedvem. Holnaptól viszont bele kell húzni! 

Ma voltam Dórinál "kerti partizni" - a gond csak a hirtelen jött eső volt. Azért még jót beszélgettünk a többiekkel. :) A héten pedig vissza kéne menni Pestre, bár azt még nem tudom, hogy melyik nap. Gondolom majd ahogyan a kedvem tartja...Most viszont jó éjszakát kívánok mindenkinek, engem vár a fordítani való info tételek tömkelege! :) 

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése