2012. május 30., szerda

Filmbox.

Tegnap muszáj volt rávennem magam a hatalmas adag vasalnivaló kivégzésére; így sorozatok híján filmet néztem közben. Azaz filmeket, mert akkor halom gyűlt össze az elmúlt idő alatt...Na de nem is fecsérlem feleslegesen a szót, nézzük csak, miket láttam tegnap. 

Egy 1955-ös James Dean filmmel kezdtem, melynek címe: Édentől Keletre. Igazából nem sokat tudtam a film témájáról, csak James Dean miatt akartam megnézni - igen, ilyen nyálas romantikus csaj vagyok, aki imád epekedni a jobbnál jobb színészek iránt a filmekben, még akkor is, ha az illető akár a nagypapám is lehetne. Végül arra jutottam, hogy jó film volt, a témája pedig - a sokszoros visszautasítás miatti fájdalom - pedig igazán helytállónak bizonyulhat bárki életében. Azoknak viszont nem ajánlom, akik a mai filmek felgyorsult tempóját várják el, mert ennek nem ez a mondanivalója. Sokkal inkább az, hogy mennyire fájdalmas tud lenni, ha az embert nem becsülik meg, nem kapja meg a megfelelő bánásmódot. A harag pedig csak gyűlik és gyűlik.
James Dean a filmben
Az előzetes:




A másik film az Egy nap volt, amit tavaly adtak ki. Ez is könyvadaptáció, bár sokat talán nem is kell mondanom róla; mert már a megjelenés után ezzel volt tele a Facebook-üzenőfal. Nekem nagyon tetszett a film, de persze sok más nőtársammal együtt engem is megsiratott. Szomorú, hogy az ember ha felismeri a szerelmet se mer lépni semmit annak beteljesülése felé - utána pedig már lehet, hogy késő. Jim Sturgess szokása szerint cuki volt, engem azzal is elbűvölt, hogy valami elképesztő módon hasonlít a fiatal Paul McCartney-ra. Talán ezért is, meg a sztori miatt is inkább csajos film, és az erről olvasott pár kritika alapján is ezt mondhatom el. Fiúk, ti nem értékelitek a romantika ezen formáját! 

Az előzetes:


Végezetül pedig itt van egy kép Jim Sturgess-ről, csak hogy lehessen epekedni. :) Hát nem édes? 

405367_10151122960610104_102406115103_22379421_1872379890_n_large

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése