2011. október 20., csütörtök

Új nap virrad.

Tumblr_lkh4aworsi1qgjo83o1_500_largeMint tegnap említettem, úgy hozta a sors, hogy nem kerültem be az akadémia hallgatói közé. A vártnál egyébként jobban viseltem a dolgot, talán azért, mert idén már van némi rutinom ebben. No de nem szabad búslakodni! Az is rettentő jó eredmény, hogy 19 évesen visszahívtak a sok 40 éves nő közé és láttak fantáziát az írásaimban. Jövőre pedig újra megpróbálom. :) Csak azt sajnálom, hogy így nem tudtuk egymást jobban megismerni a Klauval, de hála az égnek, ő bejutott! Nagyon szorítok neki, hogy sikerüljön a képzés. :) 

Tegnap megnéztem a Switched at birth maradék három részét, úgyhogy most már hivatalosan is beértem Amerikát. Hurrá! A délutánra igazából semmi fontos programom nem volt azon kívül, hogy írjak egy spanyol fogalmazást a szabadidőmről és kedvenc időtöltéseimről, illetve befejezzem többi feladatot a munkafüzetben. A Dóri elhívott, hogy menjek vele Alleeba vagy Árkádba a Nokia üzletbe, de az ma nekem sajnos nem fért bele. Rájöttem, hogy nagyon is jó dolog az intenzív nyelvtanfolyam, azt leszámítva, hogy körülbelül másra nem jut idő suli és a nyelvórák között. De legalább tudok egy harmadik nyelvet is! Ha nem is tökéletesen fogom beszélni, mint azok, akik ezt tanulták második nyelvként, de legalább megértetem magam és ez már jó. :)

A mai bejegyzés erre készült. Imádom!


Holnap ismét utazok haza, és remélhetőleg az új családtaggal tölthetem el a délután nagy részét. :) Este Mellow szülinapot ünneplünk, de előreláthatólag hamar lelépek, mert jövő hétre nagyon sok dolgot kell megtennem. Csak megemlítem a közgáz és a környezetvédelem ZH-t és akkor ezzel mindent el is mondtam...Természetesen megint van egy beadandó szociológiára, de az előző posztadoleszcenciáról szóló értekezést a mostani már nem is tudja überelni. Emellett még egy kis titkos tervem van szombatra, de erről majd később. :) 

Most úgyis mennem kell összeszedni magamat és átszellemülni a spanyol életritmusba. További szép napot nektek! 

Love:  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése