2011. október 25., kedd

Ess eső, ess.

Na szép jó napot mindenkinek, már ha lehet ilyet mondani...Nem tudom, hogy melyik időt utálom jobban. Azt, amikor olyan hideg van, hogy vacogva járok-kelek az utcán és még a villamoson is, vagy azt, amikor legalább hideg nincs, viszont minden tiszta nyálkás és esős. Na jó, a nyálkásat jobban utálom. Brrr. 


A hétvégére tervezett átalakítás elmaradt, melynek van egy egészen apró, alig egy kilós, folyton ugráló és játszadozó oka, nem más, mint egy kiskutya! Annyira édes, hogy elmondani nem tudom. Nézzétek meg magatok és rájöttök. :) A hátralévő szabadidőben pedig szokás szerint szociológiát írtam, spanyoloztam és kicsit meg hánytam-vetettem a jövő gondjait. No meg leszedtem egy csomó filmzenét, mivel mostanában csak és kizárólag ezt hallgatok. (De ezt már lehet említettem..mondjuk ismétlés a tudás anyja.) 


Erre készült a bejegyzés ma. 

Megvan az összes Harry Potter és Gyűrűk Ura, Hans Zimmer alkotásai és még sorolhatnám. Imádom! Most épp a HP és a Bölcsek köve első zenéje, a Prologue szólt és annyira szép emlékeket idéz fel bennem. :) Volt egy nyár, amikor még csak az első két HP film létezett és mi az Ingriddel egész nap az elsőt néztük, mert az volt meg jobb minőségű videofelvételen. Igen, gyerekkoromban még nagyon is menő volt felvenni VHS-re a filmeket, nem volt se előretekerhető és megállítható tévé, se pedig DVD-lejátszó. A mai napig megvannak ezek és nem is akarom kidobni őket, mert annyi emlék kötődik hozzájuk. :) És ezeket ha felidézem, rögtön boldog leszek egy kicsit annak ellenére, hogy szinte egész héten egyedül vagyok. Amúgy rájöttem, hogy mélabússágom oka nem más, mint a magány. Nem az afféle, hogy nincs pasim vagy ilyesmi...hanem az, hogy nem ölelhetek meg senkit se 5 napon át. Hogy néznének rám a csoporttársak, ha mindenkit megölelnék csak úgy random? 
Érdekesen.
Tumblr_lpkssfhexh1r173jho1_500_large
Van egy új dara-sorozatom, a Nine lives of Chloe King. Igazából csak azért töltöttem le, mert a Misfits nem volt fent ncore-on és eszembe jutott ez, mivel az ABC Family gyártja és a Pretty Little Liars közben szokott felbukkanni a reklámja. Tegnap este megnéztem az első két részt lefekvés előtt, és basszus! Tetszik. Vannak benne jó poénok és az alapsztori és érdekes. (Arról nem is beszélve, hogy szeretem a macskákat és a rájuk hasonlító embereket.)

Tumblr_ltg6cfh5z91qhnrz6o1_500_large

Apropó PLL! A halloweeni visszatérős rész nagyon félelmetes volt, mivel rettegek a maszkoktól és a bohócoktól. És az olyan alakoktól, ami ijesztgette az Alisont! Természetesen sötétben néztem az éjszaka közepén...

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése