2012. december 31., hétfő

2012/3.

Ennyi idő még sosem telt el két bejegyzés írása közt, amivel azt hiszem, hogy sikerült felülmúlni magamat. Nem emlékszem olyanra, hogy bármikor is előfordult volna velem, hogy ennyi időre 'elhallgattam' volna. 


Az egésznek talán az az oka, hogy nem történik velem semmi olyan jelenleg, ami úgymond megihletne bármire is. Reggel elmegyek suliba, utána átmetrózok Népligetbe, felpattanok a céges járatra, aztán belevetem magam a munkába. Este végzek, hazamegyek, a csajaimmal vagyok. Filmet nézünk vagy valami sorozatot, mostanában leginkább az Annával Szex és New Yorkot, és ennyi. Engem is bedarált volna a felnőttek világa, ami csupa-csupa munka, és szinte semmi szórakozás? 

Most így, az év utolsó napjához közeledve azonban kénytelen vagyok összegezni az elmúlt hónapjaimat, mert én magam sem  nagyon tudom, hogy mi történt...




Az iskolakezdés pillanata még megvan. A Vesztával elmentünk otthonról (amit akkor még aligha lehetett otthonnak nevezni...) a suliba, igazgatói beszéd pipa, találkozás a régi osztálytársakkal pipa. Amire még emlékszem, az az, hogy behívtak dolgozni, és nem volt nálam belépőkártya. Szerintem ember nem futott még fel olyan gyorsan a kilencedikre, mint én. (Mivel Murphy törvénye alapján pont aznap hagyta valaki nyitva a liftajtót a nyolcadikon, hátmertmiértisne.) Nagy a valószínűsége, hogy csak a magasfutás miatt maradt meg ez a nap az emlékezetemben. 

De mi volt még szeptemberben? Ja, egy csalódás, suli, munka, suli. És munka. Hátertmiértisne





Kis Nagy húgom betöltötte a tizennyolcadik életévét, és végre életünkben először együtt buliztunk. Rendesen, felnőttek módjára! 

Ebben a hónapban volt továbbá az utolsó szombati Ibiza-munkanap, amit lemondtam a szülinapom miatt. Persze nem is volt igazi buli a héten történt események miatt, de legalább jól éreztem magam egy estén, bár háromkor már otthon voltam. (És most őszintén: mikor fordult az elő, ha bulizni mentem, hogy nem zárásig maradtam? Na tessék.)

Persze volt még egy-két emlékezetes eset, de az nem tűr nyomdafestéket, és nem is igazán szeretném itt leírni. Akit érdekel, lopja el a naplómat, talán ott megtalálja a véleményemet. :) 




Na ez az a hónap, amiből konkrétan semmire sem emlékszem. Nem voltam sehol a pesti lakon, a paksi lakon, illetve Törökbálinton kívül. Ja de, Népligetben, mer ott már törzsvendég vagyok. Még azt is tudom már, hogy melyik wifi-kiszolgálón lehet a legjobban fogni a netet. És mikor erre rájöttem, akkor tudatosult bennem, hogy túl sok időt töltök ott. 




Az ugye most van, már ha számításaim helyénvalóak. Ez volt az idei év leghosszabb hónapja számomra, mivel szinte folyton dolgoztam suli után. (Vagy néha helyett.) 

Ibizában eddig 6 bulit zavartam le, ma jön a hetedik, a csodás szilveszteri buli. Olyan furcsán távolinak tűnik a tavalyi szilveszter, amikor ilyenkor épp azon idegeskedtem, mit veszek majd fel, milyen legyen a sminkem stb. (El ne higgyétek, már egy héttel előtte elkezdtem fejben a készülést!) 

Telenorban is többet voltam, mint szoktam, 82 órát egészen pontosan, ami elég húzós a suli mellett. (És aki szintén iskola mellett dolgozik, az tudja, mit beszélek írok.)

Félreértés ne essék, nem panaszkodni akarok ezzel, hogy sok a munka; mivel én döntöttem így, és szerintem nagyon is jól. Kicsit azért az is benne van, hogy el akarom terelni a figyelmemet a nyavalyáimról, illetve az is, hogy szeretném, ha lenne pénzem; és ez szerintem teljesen helyén van így. 

Mikor elvállaltam a szilveszteri pultozást, azért tettem, mert így akartam elkerülni a lassan hagyománnyá vált Szilveszteri Sírást. Valaki mindig megríkat ezen az éjjelen, és idén semmi kedvem nincsen hozzá; tegnap azonban rá kellett jönnöm, bennem van a hiba. Én várok el többet, mint kellene, emiatt pedig mindig csak a fejem fáj! Akárki akármit mond, jót tesz nekem ez a 100% szingliség, mert így van időm gondolkodni azon, hogy mit rontok el, hogy minden párkapcsolatom zátonyra fut. Az a helyzet, hogy túlságosan vágyok egy normális kapcsolatra, valaki olyanra, akinek én, és csak én kellek. Akitől csókot kapok szilveszter éjfélkor és vörös rózsát Valentin-napra! Akivel biztos, hogy együtt tölteném a következő, sőt az az utáni szilvesztereket is, de azt hiszem ezt felesleges ecsetelnem, lányok, ti tudjátok miről beszélek. :) 

Mivel ez az ember számomra még nem jött el, így marad a munka, de lesz ez még így se. 

Tumblr_mfwclo2r1s1qd95juo1_500_large


Mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok, ma estére pedig egy hatalmas bulit! A szingliknek egy új, jobb pasit, a kapcsolatban élőknek pedig még sok-sok együtt töltött időt. Kívánok továbbá nektek rengeteg pezsgőt, pálinkát, vagy sört, ki mit szeret. :) BUÉK!

xoxoo
Cintijjja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése