2012. május 20., vasárnap

Kávészünet.

Most - így ebéd után - tartok némi pihenőt a tanulásban. Holnap átesek a másik érettségin is, az informatikán; és péntek este óta gyakorlatilag folyamatosan ezzel foglalkoztam. Na nem mintha az előző hetekben nem készültem volna, de azért valljuk be - másra is kellett időt szakítani. 

541147_118018664997654_100003685625648_100400_768021355_n_largeA héten kicsit lazítottam, nem görcsöltem rá a dolgokra. Kedden találkoztam a Diával és elmentünk Corvin-plázázni, aztán meg a Mester utcán kerestünk egy fagyizót is. Jó volt végre vele valami programot összehozni, mert erre eddig nem sok időt tudtunk szakítani. (A megoldás kettőnk órarendjének szinte összeegyeztethetetlenségében keresendő.) Vettem egy annyira jó táskát! Barna bőr és nagy zsebek vannak rajta - egyszóval olyan, amit már nagyon, de nagyon régóta kerestem. 

Szerdán, mivel nem volt sulink; a pesti lánykáimmal palacsintázást csaptunk a Heninél, aztán pedig megnéztük a Pénzcsinálók című filmet. Végre én is részt tudtam venni valami közös programon velük, mert sosem jött össze, mivel nem pesti vagyok és a hétvégéket itthon töltöm. Hétköznap meg valahogy mindenkinek dolga van, tanulás, kórus, munka és a többi. A film egyébként tetszett, bár szerintem kicsit nehézkesen indult be és sokáig nem igazán tudtam, lesz-e egyáltalán valami cselekmény. A lányokkal megállapítottuk, hogy Brad drága igenis megöregedett, ennek ellenére még mindig iszonyatosan sármos - csakúgy, mint a kedves 'öribarija', George. 
546176_408001939212746_339467156066225_1594801_24549444_n_large

Csütörtökön már alig vártam, hogy végezzek a sulival, hogy hazamehessek főzni; aztán meg az Ingridért Népligetbe. Kajálás közben nagy nehezen kitaláltam, hogy merre is menjünk - így aztán leszálltunk a villamosról a Stadionoknál és irányba tettük magunkat az Aréna Plaza felé. Kedvem lett volna moziba menni; de már elég fáradt voltam, a Hugi meg még inkább, így aztán elmentünk haza 8 után nem sokkal. Másnap kezdetét vette a maratoni vásárlás, de ezúttal én csak a stylist szerepébe bújtam, és tanácsokkal láttam el őt, hogy mit vegyen vagy mit ne vegyen meg. (Na jó, az igazsághoz azért hozzá tartozik, hogy vettem egy pink pliszírozott ruhát és egy hasonló színű felsőt; de esküszöm, hogy egyik sem volt drága - így azért mégsem volt nagy mértékű a bűnözés.) Este hazajöttünk, aztán azóta tényleg csak gyakorlok Excel-t és minden más finomságot informatikára. Remélem, hogy nem lesz nehéz; mivel nincs kedvem sokat agyalni egy-egy feladaton! 
Tumblr_m32uxln8db1qbv4sdo1_500_large
És hogy mi vár rám az elkövetkezendő hetekben? Már van egy-két biztos teendő. Hétfőn érettségi, utána suli, aztán spanyol; viszont keddtől jöhet a jól megérdemelt lazítás. Kedden filozófia ZH, szerdán és csütörtökön gondolom az utolsó javítások - és ezzel vége is a sulinak. Csütörtökön a Dóri megünnepli szülinapját; aztán pénteken irány haza. Utána már csak a vizsgák és szóbeli érettségik lesznek hátra, de ez sajnos egészen június 22-ig nyúlik. Június 25-én tanévzárás, aztán pedig jöhet a nyár! :) Ez azonban még mind a jövő zenéje...

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése