2012. május 12., szombat

Káosz.

A héten végre túlestem két érettségi közül az egyiken - nem mondhatnám, hogy túl nehéz volt; hiszen az előző évek emelt angol feladatai közt szerintem kétszer nehezebbet is láttam már. Ennek ellenére nyilván ejtettem hibákat, de csak remélni tudom, hogy nem sokat. Nagyon fontos lenne, hogy jól sikerüljön - ha lehet, több, mint jól. Megnéztem pénteken délelőtt a megoldásokat; de nem emlékeztem minden válaszra, amit jelöltem/írtam; így pedig elég nehéz lenne kijavítani. Na de mindegy, mert ami késik, nem múlik - június 5-én pedig amúgy is megtekinthetem. 

Május 21-én vár az informatika; amire nem ártana még megoldanom pár feladatot; de most egyszerűen nem tudom rávenni magamat. A héten kicsit "túlpörögtem", és most eléggé fáradt vagyok. Ennek tetejébe még stresszelem is magamat azzal, hogy mi lesz, ha nem lesz elég jó az angolom; és nem vesznek fel....szóval igen, Túlpörögtem. Most nem is írok erről az egészről többet; mert a stressz - mint tudjuk, nem tesz jót. 

Ennek örömére a héten beszereztem pár nyári ruhát, bikinit illetve egy fehér gatyát a H&M-ből, mert már nagyon régóta kerestem egyet. És most végre találtam! :) Viszont amint lesz rá elég időm, tartok egy nagytakarítást a szekrényeimben, és eladom TeszVeszen. Így legalább visszajön némi pénz is, plusz amiket már nem hordok, minek tartogassam? Bár még nem adtam el semmit sem online, csak vettem; mégsem tartok tőle. Valahogy csak sikerül minden, nem? :) 


Most viszont elteszem magamat egy kicsit így késő délutáni pihenő gyanánt. Bár kétlem, hogy ma mennénk valahová a lányokkal; eddig nem volt róla szó - viszont sose tudni, mit hoz a jövő. 


Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése