2012. március 3., szombat

Zenei fesztivál.

Múlt héten keddtől egészen most keddig Elvis Presley hetet tartottam - ennyi idő alatt sikerült végighallgatnom 50 teljes albumot. Stúdióalbumokkal, filmzenei albumokkal és koncertfelvételekkel együtt! Eddig maximum egy-két híresebb kiadványát hallgattam, egyrészt mert nem jutott eszembe megszerezni a The Original Elvis Presley 50 CD Collection fantázianévvel ellátott kiadást; másrészt pedig valahogy sose szántam rá időt, így megelégedtem a híresebb dalokkal.

A TOP 5 így alakult a rengeteg felvételből:












Ezután megszereztem Aretha Franklin TOP 100 elnevezésű lemezét, ami 5 albumot takar csak, de így is egy egész napos program lesz. Mára terveztem, de végül nem jött össze sajnos. Sebaj, holnap is van nap! A héten még tartottam egy Nirvana-napot is, igaz az 3 CD-nyi hanganyagot takar. És hogy mi van még tervben? Otis Redding, Johnny Cash és a többiek. Kicsit régimódinak tűnhetek, pedig valójában mindenevő vagyok: én meg tudom hallgatni ugyanúgy a mai előadókat is! Most azonban foglalt a szívem, mert Elvis Presley örök szerelem marad az életemben! :)

Love: Cintijjja :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése