2012. február 28., kedd

Divat - olcsóbban.



Imádok vásárolni. Az az érzés, ahogy a ruháktól roskadó polcok közt sétálok, vagy pusztán gyönyörködöm a szebbnél szebb cipőkben, valami csodálatos. Ilyenkor úgy érzem magam – valószínűleg sok más nőtársammal együtt - mint egy ragadozó, aki csak arra vár, hogy lecsaphasson prédájára. Követem a divatot is, bár nem vagyok megszállott. Sokkal fontosabbnak tartom, hogy önmagamat kifejezhessem az öltözködésen keresztül, és hogy passzoljon hozzám az adott ruha. Nem vennék meg egy csodaszép koktélruhát csak azért, mert divatos, ha a próbafülkében az első gondolatom az lenne: ez nem te vagy Cinti. A cipőtrendeket is figyelemmel követem, de itt is fontos egyrészt az, hogy beilleszthessem a ruhatáramba, másrészt, hogy kényelmes legyen. És itt nem a sarok méretéről beszélek: egy 12-13 centis magassarkúban is magabiztos vagyok, úgy, ahogy például egy lapos csizmában. Azonban még az én kedvemet is szegheti egy dolog: az árcímke, ami többet mutat, mint amennyit én kiadnék azért a darabért. Nyitómondatom így tehát némiképp átalakításra szorul: 
Imádok vásárolni – de olcsón vásárolni még jobban.
Ilyen esetben mi a teendő? Például szétnézhetünk online üzletekben, vagy szemmel tarthatjuk a nagyobb  plázák akcióit. Egy-egy leárazáson akár 70-80%-kal olcsóbban is be tudjuk szerezni azokat a darabokat, amiket esetleg már korábban kinéztünk. Sosem gondoltam cikinek, ha leárazva vettem meg egy szép felsőt, vagy cipőt; elvégre minek fizetném ki a kétszeresét, ha az enyém lehet a feléért is? Ilyen téren hála az égnek, mindig is aranykezem volt, így súlyos tízezrek helyett össze tudtam állítani egy szettet akár 7-8 ezer forintból is. Ahhoz, hogy az ember divatosan öltözködjön, és jól nézzen ki, nem kell milliomosnak lenni, mint a manapság elterjedt divatbloggereknek. Ezek a lányok mindent megkaptak a fentiektől, amit csak lehet – sok esetben sajnos pont a stílusérzék hiányzik. Úgyhogy nem szabad kétségbe esni az árcímke láttán: egy-két hónap múlva már csak a feléért kínálják. :) 


És hogy addig is miből öltözködjünk? Irány a TeszVesz, nézzünk szét a 'Női ruha' kategóriában! Én magam is sok darabot szereztem már be innen, szó szerint potom pénzért. Van innen egy nyári szandim 290 forintért, szoknyáim 100 és 500 forint közt, illetve szintén pár százas felsőim. Persze agyonhasznált dolgokért én sem adnék ki pénzt, de tényleg nagyon jó aukciókat lehet találni, sok esetben teljesen új, ajándékba kapott ruhákon akarnak túl adni az eladók. 

Mivel imádom a cipőket, legszívesebben minden percben vennék egyet. Erre sajnos nincs lehetőségem, se anyagi keretem; de nagyon jó ajánlatokat találhat az ember a 'Cipő' kategóriára kattintva. Bal felső sarokban beállíthatjuk, milyen típusú cipőre vágyunk, alatta pedig a részleteket, aztán kezdődhet is a vadászat! Néha tényleg szó szerint >vadászni< kell az árura, hiszen nem csak te egyedül nézted ki azt a csodás magassarkút vagy topánkát. Ilyenkor ajánlatos valahová felírni vagy emlékeztetőt beállítani a telefonodon, hogy mikor jár le az aukció - így biztos ott lehetsz a hajrában, amikor túl kell licitálnod a másik vevőket. Nekem eddig egyszer volt ilyen vérre menő harcom, azonban feladtam, mert a kinézett szoknya nekem nem ért meg több ezer forintot már. Ha boltban veszek cipőt, akkor szinte mindig megvárom a leárazásokat, hiszen ha az embert 39-40-es lábbal áldotta meg a sors, akkor mindig pont marad pár darab belőle. 

Ne féljünk tehát az online vásárlástól, viszont minden esetben ellenőrizzük az eladóról írt kritikát! Így elkerülhetők a félreértések. Vásárlásra felkészülni, és ne feledjétek: nem a drága dizájner ruhák tesznek divatossá, hanem a jól megválogatott, előnyös darabok! 

Love: Cintijjja :)




Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése