2012. február 10., péntek

Tél, mínuszok és meglepetések.

Azt kell, hogy mondjam, az idei év teli van eddig meglepetésekkel. Nem csak a jófélékkel - akadt rossz is bőven. Legutóbb január 25-én írtam, azóta pedig, ha jól számolom, már eltelt kereken 16 nap. Ennyi idő alatt már kétszer is a pult másik oldalán 'szolgáltam' az Ibizában. Bevallom őszintén, először úgy gondoltam, ez úgysem fog nekem menni; de belejöttem és a társaság is nagyon jó! Amúgy sem leszek minden hétvégén; úgyhogy lesz időm másra is; bár most nem dolgozok szombaton, ennek ellenére mégsem megyek bulizni. 

392581_349345761746020_122313601115905_1631343_432103153_n_largeAz elmúlt jó pár napban lényegében csak suliban voltam, illetve megejtettem egy-két shopping túrát is. Sikeresen kamatoztattam a szuperképességemet - vagyis hihetetlen jó leárazásokat fogtam ki, úgyhogy gyakorlatilag 6-7 ezerből nagyon sok dologra tettem szert. Főleg csini felsőket kerestem, mivel a pultban nem igazán állnák meg a helyüket a kisruháim. :) Mindent összevetve: a pesti élettel minden rendben van. Jövő héten pénteken megünnepeljük a csajokkal a Heni&Bobó szülinapot; amikor már mindketten végre 19 évesek!

Ezzel ellentétben Pakson nincs minden rendben. Szárnyra kapott egy hír, miszerint én olyat mondtam húgomnak, hogy egy ismerősöm drogozik; amit így az ő barátnője tovább adott másnak. A pletykálkodás igen sajnálatos dolog, és ha az Ingrid barátnője valóban beszélt valakivel ilyesmit és rosszul emlékezett, hogy kivel, akkor is elég csúnya az egész. Az egésszel az a gondom, hogy egyrészt én még csak nem is Pakson élek, bár való igaz, hogy sok dolog ide köt - viszont hétvégén nem azzal töltöm az időmet, hogy másról csámcsogjak a húgommal, pláne nem egy olyan lányról, akivel ő még csak egy szót sem váltott életében, ellenem pedig semmi rosszat nem tett; én magam is csak nagyon ritkán beszélek vele. Sajnálom, hogy ilyeneket mondott valaki a Petrára, mert tényleg elég durva vádak. Azt is sajnálom, hogy engem belekevertek, azt meg még jobban, hogy a húgomat is. Engem nem érdekel, ha engem bántanak vagy leszólnak, de azt nem akarom látni, hogy vele ugyanezt teszik, hozzátenném, alaptalanul. Azt viszont nem próbálom tagadni, hogy elég rosszul esett a dolog - nem a pletykálós-kitalálós része persze. Az, hogy egy szó nélkül mindenki elhitte, hogy én mondanék ilyet. Igen, voltak dolgaim, úgyhogy ezért inkább nem ecsetelném tovább a dolgot. Viszont biztosíthatok arról mindenkit, hogy se nekem, se a húgomnak nem volt ehhez az egészhez közünk. :) 
Tumblr_luq7nwe1mk1qe52v7o1_500_large
Love: Cintijjja :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése