2011. november 28., hétfő

Változás.

Ismét elkezdődött egy újabb hét, hurrá. Igazából már nagyon vártam a mai napot, mert a Swarovski üzletvezetője mára ígérte az emailt, amiben értesítenek arról, hogy enyém-e a munka avagy sem...

No de mi történt szerda óta?

Csütörtökön voltam a Szív utcában állásinterjún a munkaközvetítő céggel. Meglepődtem, mert én úgy tudtam, hogy ez amolyan 'megbeszélés' lesz, vagyis a munka részleteit megbeszéljük vagy ilyesmi. Nem így történt, majdnem 40 perces rendes állásinterjú volt; de legalább jól sikerült. Látszik, hogy a munkaszerzés ezen területén elég tapasztalatlan vagyok, de azért lassan leesik, hogy minden előtt lesz egy állásinterjú. Csak fura, mert sem a hostesskedésnél sem a Telekomnál nem volt ilyesmi... Viszont csütörtökön rögtön két interjún is részt vettem. :D Miután végeztem a közvetítőnél, átküldtek az Allee-ba 5 órára, hogy az üzletvezető is meginterjúvoljon. Igazából én nem éreztem rossznak a dolgot és nagyon szeretném a munkát, de lehet, hogy volt nálam jobb és szebb jelölt. Csak nem akarok megint egy visszautasítást kapni, mert lassan túl sok lesz a nemleges válasz a számomra fontos dolgokra. Viszont még mindig nem kaptam emailt, úgyhogy kicsit aggódok és körülbelül görcsben áll a gyomrom lassan...Nem akarok olyan munkát, ami megalázó vagy pedig visszalépés egy lejjebb lévő szintre. :( De nem is kezdek el agyalni a dolgon, még a végén meggyőzöm magam, hogy borzasztóan teljesítettem és én magam is borzasztó vagyok; abból pedig semmi jó nem születne.

A hétvége pedig viszonylag jól telt. Mindkét nap voltam valahol szórakozni és nem is bánom. Furcsa dolgokra derült fény és főleg a szombat alakult elég érdekesen. De itt le is állok a meséléssel, valószínűleg se értelme nem lenne és nem tudnám nevek nélkül normálisan elmondani a sztorit...úgyhogy ezt fedje homály most inkább. Nem értem az egészet én már. :) 

Tumblr_luxib3rscv1qirnf9o1_500_largeA héten el kell mennem venni egy brutálisan magassarkú fekete cipőt, mivel az előző kicsit tönkrement, aztán ronda cipőben meg csak nem megyek el egy szalagavatóra. Azt se ártana eldöntenem, hogy miben megyek, mivel ha pénteken megyek haza, akkor épp nem lesz időm semmire a szalagavató előtt...Úgyhogy azon gondolkozok, hogy visszamegyek csütörtökön a Dórival. Nem akarok kapkodni meg hullafáradt lenni, meg aztán meg is kéne jelenni valahogy. Viszont ha az enyém a munka, akkor meg alapból haza se tudok menni, úgyhogy akkor az egészet kihagyom... A Mellow-val beszéltem, jegyünk úgy sincsen, bár a Zsombor még megpróbál szerezni vagy mi. Lehet kéne írnom egy volt tanárnak, hogy hátha a két szép szememért megdobnak egy-két jeggyel. :) Na mindegy. Ma délután végre értesítenek és akkor eldől, hogy egyáltalán megyek-e vagy sem. Remélem hamarosan küldik! Már két óra múlt és még mindig nincs itt a levél. :( Bezzeg a TeszVesz és a Kuponvilág tud 5 percenként írni...


334493552_e5mb1h1e_c_large



Mindegy, nem is idegesítem magam tovább; inkább tanulok meg pihenek egyet. Szurkoljatok!

Love: Cintijjja 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése