2011. október 5., szerda

Betegség és miegymás.

Igen, sajnos egyre betegebb vagyok és most is az ágyból írok. Tanulni sikerült mára mikroökonómiára és szociológiára, de sajnos eljutni az iskolába már nem ment egyszerűen. Felment a lázam is reggelre és begyulladt a fülem is, szóval még dolgozni se tudok ma menni...Viszont tényleg nagyon jó lenne, ha meggyógyulnék. Egyrészt azért, mert gyűlölök beteg lenni, másrészt azért...nos, mert gyűlölök beteg lenni, na. Nem kell ezt sokat magyarázni. Az az érzés, amikor felkeni se bírsz, mert a lábaid és a gerinced annyira fáj, mintha szülni készülnél. Na nem mintha szültem volna, de azt valahogy ilyennek képzelem, csak még fájdalmasabbnak. 

Ma amúgy egy érdekes dologgal találkoztam. Csak úgy kíváncsiságból felmentem  régi blogomra, és nagyon meglepődtem. Egyrészt csomó fejlesztés történt, másrészt kaptam egy olyan visszajelzést az eddigi "munkámról", ha szabad így mondani, ami hihetetlenül jó kedvre derített. Bár megígértem magamnak, hogy azt a blogot lezárom, azzal együtt azt a két évet is és mindent, ami akkor történt. Minden hibát és félrelépést, de ugyanakkor azt is, ami boldogsággal töltött el annak idején. De írtam egy búcsúposztot így több, mint két hónap után, bár gyanítom mindenki rájött ennyi idő alatt, hogy nem véletlenül nem írok. :) Egyszerűen csak elegem lett a sok alpári beszólásból, amik olyan emberektől jöttek, akiktől nem gondoltam volna. Na mindegy, mint mondtam, azt a korszakot lezártam. 


652769_g6hb5y9efz_large



The+lying+game+show_largeMost azt hiszem tolok valami sorozatot. Mivel mindent Amerikával együtt nézek, így új sorozatokat kellett elkezdenem idén, amiket darálhatok, ha éppen nem kell tanulni vagy dolgozni. Az egyik ilyen a The Secret Circle. Nagyon odavagyok az ilyen misztikus vagy elvont témákért, úgyhogy eddig bejövős a sorozat! Csak ajánlani tudom mindenkinek. A másik a The Lying Game, ami egy ikerpárról szól, akiket szétszakítottak, de az egész örökbe adás elég rejtélyes és bizarr, úgyhogy nyomozni kezdenek. Most néztem nemrég a hetedik részt, és elkezdett beindulni a sztori, úgyhogy pörögnek az események. Azonban ezeket is a megjelenés másnapján nézem, úgyhogy amit darálhatok az most a Switched at birth, ami két lányról szól, akiket a kórház felcserélt véletlenül. Eddig csak kifejtették a sztorit, de még nem hagyom abba, mert kíváncsi vagyok, mi lesz ebből. Ha meg nem tetszik, akkor keresek valami mást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése