2013. március 16., szombat

It's Brooklyn, baby!

A mai Brookly Room Birthday Party kapcsán úgy gondoltam, összeszedem a telefonomban és a gépemen tárolt Ibizás képeimet. Hihetetlen, hogy több, mint egy éve kezdtem pultozni itt, aminek köszönhetően egy hihetetlen jó csapatot ismerhettem meg. Ezúton is köszönöm a rengeteg sok szép emléket az egész teamnek! :) 

A Brooklyn Room "csapatát", ha emlékeim nem csalnak, a szülinapi bulim utáni hétvége, vagyis október 20-a óta erősítem, az pedig már idestova 5 hónap lesz március 20-án. Sokszor volt nehéz, főleg az elején, de azt kell, hogy mondjam, nagyon megszerettem ott lenni, viszonylag a magam ura lehetek munka közben. Ma pedig a legifjabb Ibiza terem első szülinapját úgy fogjuk megünnepelni, ahogy azt a hely megkívánja... :) 

Végezetül itt van pár kép a szilveszteri buliról és még amiket találtam. :)


 
We love Brooklyn Room.

Love,
Cintijjja


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése