2012. szeptember 13., csütörtök

Változás.

Itt van az ősz és - jó szokás szerint - a változást is magával hozta, mint mindig. Augusztus végén elköltöztem a Zsoltiéktól, ami tényleg nagyon jó hatással van rám és úgy az alaphangulatomra. Az új hely pedig nagyon jó, de persze voltak kezdeti nehézségek, mint például az otthagyott koszmennyiség eltüntetése. Most már lassan a saját képünkre formáljuk a helyet, az Anna is és én is kezdünk teljesen kicsomagolni...Már csak a fényképek előhívatása van hátra, mert a szobában azt a részt, ahol én alszok, szeretném kidekorálni. :) Hál az égnek Kuponvilágon pont most van ilyen akció, így ez az egész projekt két-háromezer forint helyett 990 lesz összesen. Aztán majd, ha elkészültem, akkor képet is töltök fel a kis zugomról. :) 



Egyébként négyen lakunk együtt lányok, de a reggeli készülődéssel nincs probléma, mivel szinte sosincs ütközés. Viszont négyesben még nem ültünk le egy üveg borral vagy pezsgővel, hogy megünnepeljük az összebútorozás örömét, szóval erre is sort keríthetnénk! 

Igazából mást nagyon nem akarok/merek írni most. Az a helyzet, hogy félek, vagyis inkább féltem a boldogságomat, hogy hamar elillan. Pedig most - hosszú idő után - tényleg boldog voltam, és nem pedig kétségbeesett vagy feszült. A pozitív változást a környezetemben mindenki meg is említette, úgyhogy valószínűleg az utóbbi időben, anélkül, hogy észrevettem volna, tényleg besavanyodtam. Most viszont félek, hogy ennek az egésznek semmi értelme nem volt, és még inkább nem fogok megbízni senkiben sem. Lényegében azt hiszem mindegy is, mert úgy is az lesz, ami lesz. Én pedig nem tudok mást tenni, csak sodródni az árral. Mint mindig. 


Vagy, akár a sarkamra is állhatnék és végre egyszer kiállnék amellett, amit szívvel-lélekkel szeretnék. 


Cintijjja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése