2012. május 8., kedd

Summer.



Nyár. 

Ha erre a szóra gondolok, legtöbbször az jut eszembe: szabadság. Minden értelemben. Az elmúlt nyári szüneteim közt nem volt olyan, amikor ne történt volna valamiféle nagyobb rossz dolog - szakítások, a Suzy halála, elszúrt felvételi és még sorolhatnám. Nincs iskola, nincs semmi kötöttség - sokszor emberekkel se. 
Tudom, hogy ezek az élet velejárói, úgy mint a bánat vagy a kiábrándultság. Ugyanakkor meg kell látni a jót is a rosszban: mert lehet, hogy szomorúság van szívünkben; de van ott öröm is és más csupa jó dolog. 

Barátok, lehetőségek, új ismeretségek. Csak meg kell látni a jót. Én sokszor hajlamos vagyok erről elfeledkezni, és csak a rosszra koncentrálni. Mostanság kaptam egy olyan észrevételt egy ismerősömtől, hogy látszik rajtam, hogy nem vagyok 100%-osan boldog. Hogy hétvégente is elnéz Ibizában a pult mögött: mosolygok, mosolygok; de a szemem mindent elárul. Talán van benne valami - bár nem mondhatom egy szóval sem, hogy boldogtalan vagyok. Egyszerűen csak vannak olyan dolgok, kapcsolatok az életemben, amiknek igen csak illene már véget vetni. És nem azért, mert rossz dolgok ezek, pusztán csak azért, mert meglétük nem okoz örömet; sokszor inkább csak bánatot. Nem bírom, ha elhanyagolnak, vagy még csak pár szóra sem méltatnak hosszú napok, hetek után. Én egyszerűen ilyen vagyok. Nem várok el sokat, sőt leginkább semmit sem; és ha még annyit se kapok meg, akkor elkezdem magamat rosszul érezni a bőrömben. És magamat okolni, hogy biztos velem van a baj. Én vagyok a hibás. Én nem vagyok elég jó. 
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy bármiféle emberi kapcsolat csak akkor tud működni, ha nem csak az egyik fél próbálkozik. Én viszont belefáradtam abba, hogy mindenben topon akarjak lenni: suliban a ZH-kon, majd vizsgaidőszakban; spanyolon, csináljak meg két érettségit, és ezen kívül még küzdjek olyan emberekért, akik még csak érdeklődést sem mutatnak irányomba, vagy bármiféle hajlandóságot a velem való beszélgetésre. Hiszen nincsen szükségük rám. :) 



De az élet már csak ilyen. Megy tovább. 
Veletek vagy nélkületek. 

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése