2012. április 21., szombat

Tanulni, tanulni, tanulni.

Jelentem: az idejét sem tudom, mikor írtam utoljára. Nagyjából félúton elvesztem a spanyol, az angol és az informatika világában. Napi kapcsolatban állok az Excellel és az Access-szel; néha a weblapszerkesztés és csatlakozik szerény társaságunkhoz. Suliban órák helyett sokszor csak angolozok; lassan azt is kezdem Excel-táblázatban látni...Most is csak azért fogtam bele az írásba, mert valamit mindenképp kell csinálnom, és tekintve, hogy már rendet tettem a cuccaim közt, más nem maradt. Lassan fekhetek le aludni munka előtt, hogy bírjam hajnalig és holnap minél korábban tudjak felkelni - tanulni
34pmcdh_large
Agyamra ment a sok tanulás.
De most komolyan.

Azon már rég túljutottam, hogy Fúú, nem vettek fel elsőre, édesjóistenemmileszmost. Na de azon, hogy lényegében a mostani érettségimen múlik, hogy a második alkalommal felvesznek-e? Para. Cseszhetem a bolond fejemet, hogy annak idején lusta voltam megcsinálni az angol emeltet, így szenvedhetek vele most. Mondjuk legalább az a tény megnyugtat, hogy a IV. kerületben leszek teljesen ismeretlen emberek közt, így nyilván bekapcsolom majd a Mindenkit Kápráztass El-funkciót és reményeim szerint leveszem a bizottságot a lábáról. Informatikából még csak tételeim sincsenek, azt se tudom, hogy bű vagy bá, de csak lesz valahogy.

Mert olyan még nem volt, hogy sehogy se lett volna. 

Viszont megnyugvással tölt el a tudat, hogy június 22-én mindennel végzek. Ezért sajnos vagy nem sajnos, de idén kihagyom a Fishinget, mert nem érné meg. Az a helyzet, hogy egyre inkább úgy tűnik, a VOLT is kimarad, mivel jelenleg egyáltalán nem hoz tűzbe az előadók listája, na meg az se, hogy vissza akarom fizetni a hitelt. Jó-jó, beismerem, hogy van egy pár, akit meghallgatnék, de azért annyira nem kapott el az érzés, hogy Jaaajjjj, menjünk már! Ezzel ellentétben a Sound eléggé vonzó, de nem tudom. A vége úgyis az lesz, hogy nem megyek egy fesztiválra se, hanem keresek egy munkát és végig dolgozom a nyarat. Ami nem is baj, legalább pénzem is marad és a diákhitelt is visszafizethetem. 

Ilyen az élet. 


Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése