2012. március 9., péntek

Olvasnivaló és a többi.



KK353593.jpg (285×450)
A múlt hét folyamán kicsit bevásároltam online a bookline.hu-n. Eredetileg csak egy spanyol és egy angol kisokosért néztem fel: egyrészt, mert angolból megyek idén emelt érettségire, és mindenképp akartam venni egy valamit, ami összeszedi helyettem a nyelvtan lényegét egy helyre, tömören. Nekem is voltak jegyzeteim, de azok nem tudom hová tűntek sajnos; de még egyszer nem akarom kinyomtatni, mert elég sok lenne. Aztán eszembe jutott, hogy műfajismereten a tökéletes riport kapcsán emlegettük Truman Capote könyvét, a Mozart és a kaméleonokat, így rákerestem az antivár részlegen - találtam is 400 forintért. 
Így bekerült ez is az online kosaramba, de ha már ott voltam, miért ne néztem volna utána Capote más műveinek is? Így végül sikerült szert tennem egy majdnem 700 oldalas könyvre is, melyben a szerző 3 műve található meg: a Más hangok, más szobák; a Hidegvérrel és A fűhárfa. Mindegyik nagyon jó kritikát kapott, úgyhogy nem bánom, hogy ezt is megvettem. :) 


Vettem egy havi bérletet az Astoria Fitness-be, amibe a szaunahasználat is beletartozik...Úgyhogy sok más csajtársammal együtt én is formába hozom majd magam. Így legalább lesz motiváció! Vasárnap megyek először, de szerintem csak szaunázni, mert szinte 100%-ig biztos vagyok abban, hogy megint elfáradok majd Ibizában a pult mögött. Múlt héten is, mikor a harmadik terem megnyitója volt, annyian voltak! Hihetetlen. Amikor bulizni megyek oda, akkor sose tűnik ekkorának a tömeg, de úgy látszik más a helyzet, ha én készítem az innivalót a népnek. Mindenesetre tetszik, sőt! Egyre jobban tetszik; úgyhogy szerintem majdnem minden hétvégét elvállalom - ha nem négyet, hármat biztosan. A pénz se jön rosszul valljuk be, no meg tapasztalatnak se utolsó!


Tehát kultúrára és edzésre fel! :)

Love: Cintijjja :)

Ui.: Aki még nem tette volna meg, vagy megtette; de ma még nem, az légyszi szavazzon a Divat olcsóbban című bejegyzésemre a linken keresztül! Nagyon sokat jelentene nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése