2012. március 27., kedd

Márciusi kedvenc.


Tumblr_m1hcx6hbnm1qc78uuo1_500_large

Nagyjából két és fél hete beleszerettem Lana Del Rey zenéjébe. Szó szerint szinte mindig őt hallgatom, noha csak két albuma van eddig. A húgom már meg is jegyezte, hogy éppen a Born to die-t hallja meg, de hát tehetek én róla, hogy mindig pont akkor van körülöttem, amikor újrakezdem a lejátszási listát? :)


Bár sok száma kicsit szomorkásnak hangzik, de ettől függetlenül tényleg imádom. Na jó, nem annyira, mint Elvis-t, de hát Elvis örök, az ő helyét senki nem veszi át szívemben! :) Most csak három számát másoltam ide, azt a hármat, ami addig szólt, amíg most írtam, de nagyjából az összeset megoszthattam volna, annyira szeretem a hangját! Olyan jó lenne, ha idén eljönne valamelyik fesztiválra, akkor tényleg elgondolkoznék azon, hogy egy beruházzak egy napijegyre a kedvéért. De ez még a jövő zenéje, addig bármi megeshet. Addig is viszont marad a jól megszokott Lana-lista, telis-tele a zenéivel!

További szép estét! 
Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése