2012. január 12., csütörtök

Sorozatdömping.

Ha már január, akkor sorozatok. Minden folytatódik, a rajongók legnagyobb örömére! 

Tumblr_lxgmbmjedk1qev1moo1_500_large

Rögtön január 2-án visszatért a Pretty Little Liars, ami jelenleg az egyik legizgalmasabb sorozat számomra. Felröppentek a pletykák, hogy ez, vagyis a második évad lesz az utolsó; ugyanakkor más források szerint lesz harmadik is. Még jó, hogy eredetileg egyévadosra tervezték! Amúgy a könyvet azután is folytatták, hogy kiderült, ki A...bár nekem igazából mindegy; csak derüljön ki, hogy ki A! Ugyanezen a napon folytatódott a The Lying Game is. Érdekes fordulatot vett a szünet előtti része, úgyhogy már vártam; mondjuk sejtettem, hogy nem történt semmi Sutton-nal...



Január 3-án jött a Switched at Birth új része. Nem tipikus sorozat, nincsenek benne Gossip Girl-típusú szereplők vagy történések, sokkal valódibbnak tűnik az egész. Igazából azért nézem főleg, mert nagyon fejleszti az angolomat azzal, hogy halláskárosult emberek is vannak és beszélnek benne, amit kicsit nehezebben lehet megérteni. Mondjuk egyre könnyebben megy, a legutóbbi részben már nem is okozott gondot. :) 



Január 5-én folytatták a The Secret Circle-t és a The Vampire Diaries-t is, úgyhogy hatodikán bőszen töltöttem le nCore-ról a legújabb részeket. Nekem mindkettő bejött, de nem spoilerezek inkább. Aki még nem nézi a TSC-t, annak csak ajánlani tudom, mert nagyon izgalmas és nem hagyományos csajos sorozat! Volt egy-két jelenet, ami tépte az idegeimet rendesen. 


Január 11-én, vagyis tegnap rajtolt a One Tree Hill kilencedik évada. Nemrég fejeztem be az első részét; kicsit in medias res volt...Olyan képsorozatokat vetítettek az első pár percben, amit nem tudtam hova tenni, lévén, hogy nem esett több szó róla. Nem mondok semmit, nézze meg mindenki; el fogtok képedni! 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Január 16-án, hétfőn vetítik Amerikában a legújabb Gossip Girlt, amiről már keringenek képek a neten. Pont tegnap beszéltük Ivettel, hogy ne hogy már a Louis-hoz menjen hozzá a Blair! Én annyira remélem, hogy ez csak olyan megtévesztés vagy nem tudom...Neki a Chuck a párja, összetartoznak! 

Január 17-én folytatják majd a 90210-et; aminek a vége elég szomorú volt. Nem akarom, hogy Raj meghaljon és otthagyja az Ivy-t. :( 


Jelenleg más sorozatot nem nézek, legalábbis nem jut eszembe! Viszont tervben van a Boardwalk Empire, a Hart of Dixie és a Ringer. Ja, valamikor a Kés/Alatt-ot is folytatnom kéne...De ezekre szerintem csak nyáron szakítok időt, vagy nem tudom. Ha beteg leszek! :D 

Love: Cintijjja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése