2011. december 27., kedd

Karácsony 2011.

Nos, annak ellenére, hogy idén sem kértem semmit a családomtól, azért sikerült meglepniük. :) Anyutól kaptam egy szép - egy nagyon szép! - Swarowski gyűrűt, hogy hordjak valami 'felnőttes' ékszert. Attól félek, ezzel egy újabb szerelembe sodort akarva-akaratlanul: az ékszergyűjtésbe. Nem elég nekem a cipőmánia...
A Hugi vett nekem egy Celine Dion-parfümöt, nagyon eltalálta az illatot. Ezúton is köszönöm neki. :) Aputól és mamámtól pénzt és (sajnos!) édességet kaptam; úgyhogy megvan a következő nyelvtanfolyam ára is, hurrá! Azért a kívánságuknak megfelelően meglepem magamat valami kisebb dologgal. Mondjuk egy cipővel? A másik mamámtól viszont egy hatalmas doboznyi sminket kaptam - itt a legnagyobb meglepetést az okozta, hogy egyáltalán emlékezett rá, mennyire szeretek ezzel foglalkozni. Lassan ideje lenne ismét 'munkába' vetni magam, úgyhogy várom a sminkelni való alanyokat ezer örömmel! :) 








Lassan pedig a szilveszter is itt lesz, ami körülbelül egy agyrémmel egyenlő. Úgy teszünk - igen, köztük én is - mintha nem egy sima hétvégi (vagy hétköznapi) buliról lenne szó. Pedig így van! Mégis annyi energiát ölünk az előkészületekbe...Nekem az előző szilveszterem nagyon rosszra sikerült; nem szeretném megint sírva köszönteni az Újévet. Azt hiszem igaz a mondás, hogy ahogyan kezded el az éved, olyan lesz az egész. :) Én csak le szeretném zárni ezt a túlságosan hosszúra és eseménydúsra sikerült évet...És remélni tudom, hogy a következő jobb lesz. Sokkal jobb. :) 

Love: Cintijjja 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése